lakberendezés

Home & Decor

Home & Decor

A kezdetek

2013. május 06. - CocoChic

Míg a kislányok nagy része arról álmodozik, hogy milyen lesz az esküvője, addig én mindig is azt a pillanatot vártam az életemben, mikor végre az első saját otthonomat rendezhetem be.

8fc98c2354e87c18b2bce78d49db442f.jpg

Talán 10 éves lehettem mikor egy költözés során életemben először találkoztam egy lakberendezővel, akit a szüleim kértek fel, hogy segítsen nekünk berendezni az új otthonunkat. Emlékszem, hogy teljesen lenyűgöztek a színes rajzok, melyeknek rengeteg verziója létezett minden egyes helységre lebontva. Talán ez volt az a pillanat, amitől kezdve mindent elképzeltem, átalakítottam és újrahasználtam gondolatban, ám egészen idáig ez annyira nem is tudatosult bennem. Persze mindig is vonzott ez a szakma és az esztétikus dolgok, ám eddig nem foglalkoztam komolyabban a témával. A sors furcsa humorérzékének köszönhetően azonban az első lakás megkaparintása egybeesett egy munkahelyi változással is, aminek következtében hirtelen egy lakberendezési rovatot is kaptam. A blog tehát egyfajta rendszerezésként, gyűjteményként is szolgál az ott megjelent cikkeknek, illetve az inspirációk és személyes tapasztalatok is helyet fognak kapni ezen a felületen.

A bejegyzés trackback címe:

https://homeanddecor.blog.hu/api/trackback/id/tr95283062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása